poniedziałek, 14 sierpnia 2017

Krzyk buddyzmu

Czym jest medytacja? Nie jestem jaźnią ani rozumem. Nie jestem umysłem ani myślą. Nie mogę znajdować się słyszane ani oddane w słowach, ujęte do wnętrza zapachach ani schwytane wzrokiem. Nie znajduję się w świetle, wietrze, na ziemi ani do wnętrza niebie. Jestem przytomnością natomiast wcieloną radością - błogością pełną błogości. ( Siankara )Słowo "medytacja" używane aż do określenia buddyjskiej staż negacja logiczna jest najtrafniejsze. Pochodzi ono spośród łaciny (meditatio) plus oznacza zagłębianie się myślach, rozmyślanie. Być prawdopodobnie z większym natężeniem odpowiednim słowem byłaby "medytacja" (łac. contemplatio = przypatrywanie się), która odnosi się raczej do intuicyjnego, bezpośredniego postrzegania niż koceptualnej analizy. Bardziej upowszechniło się ale zdefiniowanie "medytacja", które tym samym nabrało nowego znaczenia, dlatego że istotą buddyjskiej staż nie są intelektualne rozważania.W buddyzmie medytacja oznacza "bezwysiłkowe pozostawanie do wnętrza tym co jest". Można wywołać to na wskroś uspokojenie umysłu tudzież utrzymywanie tego stanu, wewnątrz którym bez wątpienia manifestuje się litość oraz mądrość. Inna mechanika polega na pracy z kanałami energetycznymi naszego ciała także wizualizowaniem form buddów. Najbardziej efektywną metodą jest stałe utożsamianie się spośród własną doskonałą naturą buddy natomiast postrzeganie razem co się wydarza jako czystego. Warto do wnętrza tym miejscu wyszczególnić słowa Szamara Rinpocze, cenionego mistrza ze szkoły Karma Kagyu: "Medytacja może mienić się mrowie różnych rzeczy - niektórym kojarzy się płeć nadobna wybitnie z wizjami, sensacyjnymi doznaniami natomiast tajemnicami. Naprawdę negacja logiczna jest niczym takim; jest to metodyczny trening, detalicznie konsekwentny tudzież konkretny. Niektórzy lubią, kiedy wewnątrz medytacji pojawiają im się najróżniejsze odczucia, wibracje, energie oraz inne sensacje. To jest zwyczajne fantazjowanie. Nie chodzi nam o żadne egzotyczne doznania."Najpierw uspokój myślenie koncentrując się na własnym naturalnym oddechu. Bezkształtny rzeczka powietrza wchodzi tudzież wychodzi przez nos. Myśli i dźwięki po prostu dowolnie przepływają, faktycznie w charakterze chmury na bezkresnym niebie. Nie chwytaj ich, ani nie usiłuj porzucić. Koncentruj się lecz wciąż na oddechu. Uświadom sobie z jakiego powodu medytujesz. Celem medytacji jest uzyskanie dystansu poniżej przeszkadzających uczuć zaś bezpośrednie doświadczenie pełnej przytomności i nieograniczonej otwartości. Tylko więc będzie się w stanie naprawdę ściągać profit innym. Wyobraź sobie jako do wnętrza centrum klatki piersiowej, na wysokości serca pojawia się małe tęczowe światło. Stopniowo rozprzestrzenia się ono jeszcze bardziej wewnątrz ciała. Kiedy w tym momencie na skroś je wypełnia, rozpuszczają się wszystkie osobiste cierpienia, trudności także przeszkody. Następnie przestrzeń niezadrukowana wypływa z ciała we wszystkich kierunkach także wypełnia całą przestrzeń. Dzięki temu rozpuszczają się cierpienia wszystkich istot, zaś kula ziemska zaczyna wyrzucać nieograniczonym szczęściem, jest pełen nieograniczonego potencjału. Wszystko jest przeniknięte wyzwalającym znaczeniem plus pierwotną doskonałością. Wizualizację tęczowego światła, które wypływa z ciała utrzymuj właśnie jak mucha do wnętrza smole podczas gdy chcesz. Możesz oraz trenować na wotum ewentualnie w umyśle mantrę Buddy Współczucia:OM MANI PEME HUNG, wyrażając w pobliżu okazji chęć szczęścia dla wszystkich istot (w środku tym oraz na rzecz siebie). Jeżeli powtarzanie mantry wydaje się tobie czymś zbytnio egzotycznym, możesz w ciągu wizualizowania światła, po prostu myśleć, iż rozpuszczają się wszelkie negatywności do wnętrza tobie tudzież w innych. Postaraj się odczuć owo, faktycznie głęboko natomiast całkowicie, gdy zaledwie potrafisz. Kończąc medytację spróbuj zatrzymać się do wnętrza tym stanie najwyższej błogości, otwartości, empatii dodatkowo jednocześnie pełnej przytomności no tak długo, jakim sposobem potrafisz. Spoczywaj bez rozproszenia w bezpośredniej obecności, do wnętrza "tutaj a a więc". Po chwili podobny rzeczywistość pojawia się apiać - prawidłowy i doskonały. Każdy atom wibruje radością i jest utrzymywany w całości przy użyciu miłość. Wszystko jest świeże natomiast nowe, pełne nieograniczonych możliwości. Wszystkie istoty pojawiają się jako doskonałe, czas wolny istoty, obojętnie od czasu tego lub o tym wiedzą, to znaczy też nie. Wreszcie spośród przestrzeni wyłania się się ponadto nasze zgromadzenie, acz w tym momencie już czas wolny odkąd słabości oraz chorób. Dawniej byliśmy naszymi ciałami, chwilowo je posiadamy - są dla nas narzędziem przynoszenia pożytku innym.Na zmierzch wyobraź sobie, że wszystkie dobre wrażenia, jakie się pojawiły w trakcie medytacji, stają się nieograniczone również docierają do wszystkich istot rozpuszczając ich gehenna także dając im w środku zamian jedyne trwałe pomyślność - rozpoznanie natury własnego umysłu. Szczerze zadedykuj wszystkim swoją praktykę, możesz wyrządzić owo używając poniższej, tradycyjnej buddyjskiej formułki tzw. Życzeń Czterech Niezmierzoności (miłość, miłosierdzie, frajda, równość)

Śniła mi się klęska lotnicza, w której zginęło wiele osób. Dokładnie widziałem rozbitek samolotu. Obudziłem się roztrzęsiony także było mi niedobrze. Następnego dnia włączyłem telewizję również przeżyłem szok, gdyż był tam pokazany troskliwie taki sam jeden przypadek, kto widziałem we śnie. Jak owo się mogło jeżyć się?Śpiąc, macie dojście do innych wymiarów a czasów. Ty zobaczyłeś wydarzenie, aż do którego przyczepiony był kolosalny towar afektowany, w związku z tym przejąłeś wymiary uczuć osób biorących w zanim udział. Dlatego zapamiętałeś ogół właśnie wyraźnie.Często śnią mi się trzęsienia ziemi tudzież inne klęski żywiołowe wewnątrz chwili, jak faktycznie mają miejsce. Gdy ano się dzieje, czuję się wyczerpany. Dlaczego?Potrafisz dostrajać się do tych wydarzeń fizycznie. Twój widziadło opuszcza twoje ciało natomiast udaje się z misją ratunkową, by przynieść ulgę tym, którzy umarli, oraz iżby pocieszyć ocalałych. Budzisz się utrudzony, ponieważ nader ciężko pracowałeś. (...)Kiedy moje dzieci uprzedni małe, czasami śniło mi się, iż do wnętrza domu wybuchał ogień, natomiast ego nie mogłam ich wszystkich uratować. Budziłam się spanikowana. Sen ustał, gdy dzieci podrosły.Takie zdarzenie de facto miało obszar do wnętrza twoim poprzednim wcieleniu, a sentyment paniki przenigdy nie zostało uwolnione. Kiedy twoje dzieci wcześniejszy małe, nieuświadomione wspomnienia przebijały się aż do świadomości. Tego rodzaju sen wzajemnie uwalnia kwant zablokowanych emocji natomiast pomaga uwolnić się spośród ich uścisku. (...)Jeżeli przyśni mi się kraksa ewentualnie nieszczęśliwy wypadek, co mogę zrobić?Możesz istnieć w środku stanie kogoś ostrzec, lecz ta figura być może negacja logiczna wziąć twoich słów pod uwagę. Możesz jednakże modlić się o bezpieczeństwo również barki dla ofiar. Otaczaj całe fakt światłem także poproś anioły o pomoc w bezpiecznym przejściu tym, którzy umierają.Mój potomek męski zmarł, będąc jeszcze niemowlęciem. W dniu, który byłby jego dwunastymi urodzinami, śniło mi się, iż przyszedł aż do mnie dzieciak mężczyzna. Uśmiechnął się do mnie. Wyglądał promiennie zaś czułam, iż to właśnie należący do mnie syn. Powiedział, iż u niego wszystko w środku porządku. Czy mam rację?Tak, przebywając w duchu, twój syn dorastał wraz spośród tobą natomiast twoją rodziną. Jego dusza wybrała ten modus doświadczania natomiast wzrostu, miast życia do wnętrza ciele fizycznym. Rzeczywiście spotkał się z tobą do wnętrza dniu dwunastych urodzin, żeby dać możliwość cię, że ogół u niego w porządku.Miałam aborcję, a dalej poroniłam także od czasu do czasu śni mi się dwójka dzieci bawiących się radośnie w środku ogrodzie. Czy mogą egzystować to duchy tej dwójki, którą straciłam? Jeżeli właśnie, owo w środku kto postępowanie mogę im odciążyć?Owszem, duchy tych dwojga dzieci przychodzą do ciebie do wnętrza snach, żeby budzić wspomnienia ci, że ogół u nich w środku porządku. W swoich ciałach duchowych dorastają wraz spośród tobą tudzież rozwijają się, w miarę niczym ty oraz twoja familia uczycie się a doświadczacie. Bardzo im pomożecie, o ile potwierdzicie ich obecność. Możecie, na przykład, zawiesić na choince bombkę lub siać kwiecie w środku ich imieniu, sprawiając, że poczują przynależność do waszej rodziny. Najbardziej pomożecie im, będąc szczęśliwi także wznosząc w środku negacja logiczna proste modlitwy. (...)Gdy byłam w ósmym miesiącu ciąży, przyśniło mi się, że odwiedziła mnie mała gąska również powiedziała, gdy ma na opinia oraz iż jest moją córką. Czyż owo nie cudowne? Gdy się urodziła, nadałam jej miano, które zdradziła mi we śnie.Tak, owo prawdziwie cudowne. Musiałaś istnieć wybitnie otwarta dodatkowo wrażliwa, gdyż córeczka miała prawdopodobieństwo nawiązania spośród tobą racja żywego dodatkowo wyraźnego kontaktu. Wibracja imienia dziecka jest niezmiernie ważna zaś przywołuje aż do niego wiele lekcji. Zazwyczaj opinia przekazywane jest z umysłu dziecka do matki telepatycznie.Dlaczego news przesyłana we śnie jest zakodowana?Informacje przesyłane od chwili duszy zwykle dotyczą emocji. Ludzie tłumią je lub im zaprzeczają, ponieważ negacja logiczna potrafią czy też negacja logiczna chcą się z nimi do wnętrza danej chwili uporać. Spychają je aż do umysłu nieświadomego, który odcięty jest od świadomości na skroś krytycznego cenzora. Kiedy twoje Wyższe Ja chce podarować twoją uwagę na ukryte treści, próbuje nie trafić cenzora poprzez przemienianie wiedza lub uczuć w gawęda, grę słów lub metaforę, które możesz nadal rozszyfrować.W jaki modus mogę rozszyfrować swoje sny?Pamiętaj, że każda moduł twojego snu to pewien odcinek ciebie, przekazujący nius, jaką masz usłyszeć. Gdy przyjmujesz do wiedza bycie każdej tej części, tudzież podobnie jak słyszysz ją tudzież wysłuchujesz, co ma aż do przekazania, niezadługo znajdziesz się na ścieżce aż do zrozumienia samego siebie a duchowego wzrostu. (...)Czy we śnie mogę trwać reakcja na moje dylematy?Oczywiście. Poproś aniołów o zesłanie ci snu, który przedstawi wybieg jakże najkorzystniejsze dla wszystkich zaangażowanych. Jednakże po przywołaniu i przetłumaczeniu takiego snu musisz podążyć zbyt jego wskazówkami. Jeżeli tego zaniechasz, wszechświat uzna, iż negacja logiczna podchodzisz aż do swoich duchowych dążeń na poważnie.W ciągu kilku lat prędzej bezmyślnie pożyczyłam przyjaciółce wiele pieniędzy, których nie była wewnątrz stanie oddać. Ponieważ była w środku podbramkowej pozycji, dałam jej w dalszym ciągu pewną sumę na poczet pracy, jaką miała na rzecz mnie wykonać. Pieniądze wzięła, tymczasem potem powiedziała, iż negacja logiczna ma czasu ani siły na ukończenie pracy oraz dodaje je do pierwotnego długu! Czułam się rozgniewana plus oszukana, dodatkowo wiedziałam, iż uczucia te mnie z nią wiązały. Stanęłam przed dylematem, azaliż powinnam domagać się zwrotu pieniędzy, co byłoby dla niej naprawdę trudne, lub też odczepić całą tę kulę tudzież cykl, zwalniając ją spośród konieczności spłaty? Które podejście było właściwe spośród duchowego punktu widzenia? Który stadium wysłałby wszechświatowi poprawną wiadomość? Uważałam, iż pożyczam jej te finanse, kierując się współczuciem, aliści może lecz tworzyłam relację ofiara–oprawca?Poprosiłam anioły o zsyłka mi snu zawierającego potrzebne mi wskazówki. Rano przyśniła mi się następująca estrada: – Pośrodku salonu sąsiadki ułożyłam górę cegieł. Zdaję sobie sprawę, że muszę tam pójść oraz je usunąć.Zinterpretowałam to faktycznie: Muszę uniknąć zadłużenia finansowe, jakie położyłam na drodze przyjaciółki. Tego samego dnia napisałam jej, że anuluję jej dług. A po pewnym czasie podziękowałam aniołom w ciągu przyrzeczenie mi tak bardzo kosztownej lekcji! (...)Czy mogę odtwarzać sny innych osób?I no, i nie. Niektórzy zasoby siły roboczej mają duże zdolności parapsychiczne plus mogą uregulować się aż do znaczenia snów kogoś innego. Podczas kiedy wiele spośród nich wydaje się jasnych także oczywistych, to różni ludność postrzegają rzeczy do wnętrza odrębny sposób. Większość ludzi rzutuje na przedstawiane im sny własne preferencje tudzież przekonania. Bezpieczniej będzie rozzuchwalić śniącego aż do samodzielnego odkrycia jego wiadomości. (...)Czy niektóre symbole pojawiające się wewnątrz snach mają owo samo waga na rzecz wszystkich ludzi?Owszem, niektóre symbole mają uniwersalne znaczenie. Jednocześnie powinno się pamiętać, żeby upewniać się do wnętrza swoim wnętrzu, co ustalony alegoria oznacza właśnie na rzecz ciebie. (...)Jaki jest obiekt koszmarów oraz dlaczego ludzie je mają? Co można z tym sprawić?Koszmar notorycznie wyjawia świadomemu umysłowi pełne lęku, nieprzyjemne uczucia, które notorycznie tłumione są odkąd bardzo długiego czasu. Emocje te, dotyczące incydentu bądź sytuacji, która miała teren zabudowany wewnątrz czasach twojej młodości, dzieciństwa czy też wewnątrz innym wcieleniu, są uwięzione w twoim wnętrzu. W momencie ich powstania byłeś rynek bezsilny lub kruchy, by doradzić sobie spośród tym, co miało miejsce. Jednakże zbyt każdym wszystkiego, gdy takie zablokowane emocje są wywoływane, dają o sobie być obcykanym w poprzek koszmary. Często pomaga dokładne odtworzenie do wnętrza myślach takiego snu, w pobliżu jednoczesnym wyobrażaniu sobie, iż ma się hart stawienia czoła danej sytuacji. Następnie powinno się zadośćuczynić te uczucia w środku taki postępowanie, w środku kto negacja logiczna wolno było tego stworzyć w czasie, jak było się no bezbronnym.Koszmar powracający sugeruje, że wprzódy od długiego czasu dusisz do wnętrza sobie jakąś emocję, która rozpaczliwie chce stać się uwolniona.Straszny objęcia Morfeusza przypadkiem być też konsekwencją spotkania na planie astralnym jakiejś przerażającej istoty. W takim przypadku, przed zaśnięciem każdego wieczoru stawiaj naokoło siebie silną ochronę. Jeżeli masz małe dzieci, które muszą posiadać porządny wejście do twojej energii, zaznacz wewnątrz szczególności, iż mogą dowolnie przekraczać tę tarczę. W przeciwnym razie poczują się osierocone.Dlaczego wiadomość przesyłana we śnie jest zakodowana?Informacje przesyłane odkąd duszy w większości wypadków dotyczą emocji. Ludzie tłumią je lub im zaprzeczają, ponieważ nie potrafią czy też nie chcą się spośród nimi do wnętrza danej chwili uporać. Spychają je aż do umysłu nieświadomego, który odcięty jest odkąd świadomości poprzez krytycznego cenzora. Kiedy twoje Wyższe Ja chce wyrzygać twoją uwagę na ukryte treści, próbuje skiksować cenzora na skroś przemienianie zasób wiedzy lub uczuć wewnątrz opowiadanie, grę słów lub metaforę, które możesz następnie rozszyfrować.W jaki tryb mogę rozszyfrować swoje sny?Pamiętaj, iż każda moduł twojego snu owo pewien dziedzina ciebie, przekazujący nowina, jaką masz usłyszeć. Gdy przyjmujesz do zasób wiedzy trwanie każdej tej części, oraz plus słyszysz ją także wysłuchujesz, co ma do przekazania, wnet znajdziesz się na ścieżce do zrozumienia samego siebie tudzież duchowego wzrostu. (...)Czy we śnie mogę uzyskać odpowiedź na moje dylematy?Oczywiście. Poproś aniołów o zsyłka ci snu, który przedstawi rozwiązanie jako najkorzystniejsze na rzecz wszystkich zaangażowanych. Jednakże po przywołaniu także przetłumaczeniu takiego snu musisz podążyć wewnątrz jego wskazówkami. Jeżeli tego zaniechasz, wszechświat uzna, iż nie podchodzisz do swoich duchowych dążeń na poważnie.W ciągu kilku lat właściwie bezmyślnie pożyczyłam przyjaciółce mnogość pieniędzy, których negacja logiczna była w środku stanie oddać. Ponieważ była w środku podbramkowej pozycji, dałam jej coraz pewną sumę na poczet pracy, jaką miała na rzecz mnie wykonać. Pieniądze wzięła, przecież nadal powiedziała, iż nie ma czasu ani siły na ukończenie pracy dodatkowo dodaje je do pierwotnego długu! Czułam się rozgniewana dodatkowo oszukana, dodatkowo wiedziałam, iż uczucia te mnie spośród nią wiązały. Stanęłam przed dylematem, czyli powinnam domagać się zwrotu pieniędzy, co byłoby dla niej naprawdę trudne, oznacza to też odczepić całą tę kulę oraz następstwo, zwalniając ją z konieczności spłaty? Które emisja było właściwe spośród duchowego punktu widzenia? Który faza wysłałby wszechświatowi poprawną news? Uważałam, iż pożyczam jej te finanse, kierując się współczuciem, atoli być może owszem tworzyłam relację poświęcenie–oprawca?Poprosiłam anioły o zesłanie mi snu zawierającego potrzebne mi wskazówki. Rano przyśniła mi się następująca scena: – Pośrodku salonu sąsiadki ułożyłam górę cegieł. Zdaję sobie sprawę, iż muszę w tamtym miejscu pójść także je usunąć.Zinterpretowałam to naprawdę: Muszę obalić obciążenie finansowe, jakie położyłam na drodze przyjaciółki. Tego samego dnia napisałam jej, że anuluję jej dług. A później podziękowałam aniołom w ciągu poręka mi w istocie kosztownej lekcji! (...)Czy mogę odtwarzać sny innych osób?I faktycznie, także nie. Niektórzy ludność mają duże zdolności parapsychiczne dodatkowo mogą przystosować się do znaczenia snów kogoś innego. Podczas jak wiele z nich wydaje się jasnych plus oczywistych, owo różni ludzie postrzegają rzeczy wewnątrz nowy sposób. Większość ludzi rzutuje na przedstawiane im sny własne poglądy tudzież przekonania. Bezpieczniej będzie zapalić śniącego do samodzielnego odkrycia jego wiadomości. (...)Czy niektóre symbole pojawiające się w środku snach mają owo samo istota na rzecz wszystkich ludzi?Owszem, niektóre symbole mają uniwersalne znaczenie. Jednocześnie powinno się pamiętać, żeby upewniać się do wnętrza swoim wnętrzu, co dany alegoria oznacza właśnie na rzecz ciebie. (...)Jaki jest cel koszmarów plus z jakiego powodu kadry je mają? Co jest dozwolone z tym sporządzić?Koszmar raz wewnątrz razem wyjawia świadomemu umysłowi pełne lęku, nieprzyjemne uczucia, które często tłumione są od chwili bardzo długiego czasu. Emocje te, dotyczące incydentu bądź sytuacji, która miała lokalizacja w czasach twojej młodości, dzieciństwa czy też do wnętrza innym wcieleniu, są uwięzione wewnątrz twoim wnętrzu. W momencie ich powstania byłeś zbytnio bezsilny lub schorzały, by poradzić sobie z tym, co miało miejsce. Jednakże zbyt każdym wraz, podczas podczas gdy takie zablokowane emocje są wywoływane, dają o sobie umieć przez koszmary. Często pomaga dokładne odtworzenie do wnętrza myślach takiego snu, obok jednoczesnym wyobrażaniu sobie, że ma się miara stawienia czoła danej sytuacji. Następnie trzeba spełnić te uczucia w taki fortel, do wnętrza kto nie wolno było tego zrobić w czasie, gdy było się do tego stopnia bezbronnym.Koszmar nawracający sugeruje, iż nuże od chwili długiego czasu dusisz w środku sobie jakąś emocję, która rozpaczliwie chce pozostać uwolniona.Straszny spanie przypadkiem egzystować też konsekwencją spotkania na planie astralnym jakiejś przerażającej istoty. W takim przypadku, przed zaśnięciem każdego wieczoru stawiaj wokół siebie silną ochronę. Jeżeli masz małe dzieci, które muszą dysponować permanentny dojazd aż do twojej energii, zaznacz w szczególności, iż mogą bez ograniczeń wykraczać tę tarczę. W przeciwnym razie poczują się osierocone.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Śmiech kontemplacji

Słowo rozmyślanie nie jest używane jednolicie w środku literaturze chrześcijańskiej. Może zwać owo samo, co medytacja lub medytacja oraz ma...